2013. május 29., szerda

Elegáns, igényes lazac színű body 3/4 ujjal eladó - Jelenlegi ára: 7 500 Ft

A képen látható, egy alkalommal viselt LAZAC SZÍNŰ, háromnegyedes ujjú body-m eladó. Magenta boltban vettem Nelly&CO márkájú. 12. 000 Ft-ért vettem. Nagyon kényelmes, rugalmas, és rendkívül igényes, különleges. Kék színű Louis Vuitton jelekkel ellátott nyakkendő jár hozzá. Idén tavasszal vettem. Kismama lettem, így mire újra hordhatnám lehet, kimegy a divatból. Nagyon sajnlánám, mert nagyon különleges, feltűnő elegáns viselet. Anyaga: 72% poliészter, 22% pamut, 6%elaszten.
Eladom a képen látható nadrágkosztümömet, mely egyetlen alkalommal volt rajtam, idei modell.
Eredeti ára 19. 000 Ft volt. Márciusban vettem. Kissé magas fényű, szép szürke színe van. Elöl zsebes.
Külső anyaga:   97% pamut, 3 % elasztán.
Bélés: 52% poliészter, 48% viszkóz.
A kosztüm érdekessége még, hogy a nadrág magasított derekú, vékony öv jár hozzá.


Jelenlegi ára: 7 500 Ft

Az aukció vége: 2013-06-18 06:58
. Elegáns, igényes lazac színű body 3/4 ujjal eladó - Jelenlegi ára: 7 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése